Jyske Mesterskaber i formation
D. 25. april afholdte De Danske Danseskoler jyske mesterskaber i formation. Dansefeber deltog med 2 hold i showdance og det blev til mere guld til Dansefeber!
Holdet “Star Kids” stillede op med formationen “Vaiana” i børnerækken og blev JYSKE MESTRE!
Holdet “The Stars” stillede op med formationen “Enough” i juniorrækken og blev JYSKE MESTRE!
Vi er nu meget klar til Danmarksmesterskaberne i maj. Alle pigerne leverede fantastisk på gulvet. Det var en meget rørende oplevelse for os alle at overvære.
Tak for opbakningen til alle forældre, bedsteforældre og venner, som kom og heppede på pigerne. I gjorde en verden til forskel.